نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت تا پایان هفته جاری در محل نگار خانه سرو عمارت جهانی باغ اکبریه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نمایشگاه عکس و پوستر هفته قرآن و عترت عصر امروز ( 28 آذر) با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان در محل نگارخانه سرو عمارت باغ اکبریه افتتاح شد.

 

سید علی زمزم، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ‌نمایشگاه شامل 15 اثر برگزیده پوستر و 15 اثر برگزیده عکس از جشنواره است که به نمایش عموم گذاشته شده است.

 

وی از ارسال مجموع 375 اثرعکس و 104 اثر پوستر با موضوعات قرآنی به دبیر خانه جشنواره خبر داد و گفت: در بخش عکاسی 103 هنرمند و در بخش پوستر 48 هنرمند استان آثار ارسال کرده اند.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در بخش پوستر بیشترین آثار ارسالی از شهرستان بیرجند، طبس، قائن بوده و در بخش عکس بشترین آثار ارسالی از هنرمندان بیرجند، سرایان و فردوس است.

 

زمزم خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۳ ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصرها در نگارخانه سرو باغ اکبریه بیرجند پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ورک‌شاپ آموزشی با حضور استاد برجسته غلامرضا بی باک در زمینه پوسترسازی برگزار شده است، ادامه داد: همچنین جشنواره‌های مختلفی شامل نقاشی، عکس، خوشنویسی، تذهیب، فیلم ،صنایع دستی،پوستر و فستیوال نمایش خیابانی در هفته قرآن و عترت در استان برگزار شده است.

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت در 29 آذر ماه خبر داد و گفت: در این مراسم از 100 نفر برگزیده در 28 رشته در بخش‌های فرهنگی، هنری و قرآنی با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۸ در محل سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شود.

 

کد خبر 595005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha