۹دی سالروز بصیرت و آگاهی مردم ایران در برابر توطئه دشمنان است

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این حماسه ماندگار با بصیرت بالای مردم به وقوع پیوست، گفت: ۹دی در حقیقت سالروز بصیرت و آگاهی مردم ایران در برابر توطئه دشمنان است.

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان غیرت دینی و بصیرت همیشه در صحنه ملت سرافراز ایران بود، اظهار داشت: مردم در 9دی سال 88 ثابت کردند فریب فتنه‌گران را نخواهند خورد.

 

وی با بیان اینکه دشمن، فتنه 88 را با هدف سرنگونی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به راه انداخت، افزود: دشمنان اینبار هم با حضور میلیونی ملت ایران که شعار حمایت از ولایت‌فقیه را سر می‌دادند، با شکست مواجه شدند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این حماسه ماندگار، با بصیرت بالای مردم به وقوع پیوست، گفت: ۹دی در حقیقت سالروز بصیرت و آگاهی مردم ایران در برابر توطئه دشمنان است.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با اشاره به اینکه حماسه 9 دی همچون 22 بهمن برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند، تصریح کرد: ملت با بصیر ایران در طول پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور حضور پررنگ و باشکوه داشته‌اند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که با دشمنشناسی به موقع دوست و دشمن را باید تشخیص داد، خاطرنشان کرد:دشمن باید بداند مردم ایران هیچگاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند برداشت و همواره در طول این مدت پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار داشت: ملت بیدار و آگاه و تابع ولایت فقیه و دشمن شناس ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و نمی گذارند دشمنان به توطئه‌های خود جامه عمل بپوشاند.

کد خبر 596284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha