برگزاری بزرگداشت روز بصیرت در روزهای هشتم و نهم دیماه در اصفهان

خبرگزاری شبستان:بزرگداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت در روزهای هشتم و نهم دیماه در اصفهان با حضور و سخنرانی رئیس اسبق صدا و سیما و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشست خبری تشریح برنامه های حماسه 9 دی در استان اصفهان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی از سوی دستگاه ها و سازمان های مردمی استان اصفهان برای بزرگداشت این حماسه ملی اجرا می شود.

 

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و انجام فعالیت های تبلیغی در سطح شهرها و روستاها، برگزاری همایش و جلسات سخنرانی از مهمترین عناوین و رویکرد برنامه های روز حماسه 9 دی در استان اصفهان است.

 

عسگری با اشاره به اینکه مردم استان اصفهان در پاسخ به فتنه گران 8 دیماه به صحنه آمدند، تصریح کرد: به همین خاطر دو روز در روزهای هشتم و نهم دیماه برنامه اجرا می شود که روز هشتم دیماه با حضور و سخنرانی دکتر ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما در محل میدان انقلاب برنامه برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: روز نهم دیماه از ساعت 9 صبح مراسمی در حسینه ثارالله با حضور روحانیون برگزار می شود که حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخیریه استان اصفهان سخنرانی می کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری نشست وکلا و قضات اصفهان با موضوع قانون گریزی و حضور جواد لاریجانی خبرداد.

 

وی به جایگاه حضور مردم در پاسخ به فتنه گران گفت: دفاع مردم از نظام انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی بهترین پاسخ برای فتنه گران بود که چنین رفتاری از سوی مردم بی نظیر ترین پاسخ بود.

 

کد خبر 596420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha