محفل انس با قرآن کریم در هشتمین نمایشگاه قرآن اصفهان برگزار می شود

رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: محفل انس با قرآن کریم باحضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: این محفل قرآنی همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان، "26مرداد" با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می گردد.
 

وی با بیان اینکه در این محفل قرآنی، قاریان برگزیده جشنواره مدهامتان و گروه های برتر همنوائی و تواشیح به اجرای برنامه می پردازند، تصریح کرد: در این محفل، مسابقه قرآنی برای علاقه مندان برگزار می شود و در پایان پس از مراسم قرعه کشی، جوایزی به نفرات منتخب اهدا می شود.  
 

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان در قالب 4 غرفه به معرفی فعالیت های قرآنی و فرهنگی مانند اجرای طرح تلاوت نور، طرح تفسیر روزانه قرآن، خانه های نور و شکوفه های بهشت می پردازند.
 

وی گفت: خبرگزاری شبستان نمایندگی استان اصفهان نیز با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی فعالیت های این خبرگزاری، کلیه اخبار آن را به صورت خبر، مصاحبه و گزارش ارائه می دهد.
 

رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان، قرآن را زمینه‌ساز هدایت بشریت از ظلم به نور عنوان کرد و گفت: بشر اگر تمام برنامه‌های زندگی خود را همسو با آموزه‌های قرآن قرار دهد در همه زمینه ها موفق می شود.

 

رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ علوم قرآن در جامعه، برپایی نمایشگاه‌های علوم قرآنی را زمینه‌ساز کسب معارف اسلامی و دینی برای خانواده‌ها دانست.


گفتنی است، هشتمین نمایشگاه قرآن و علوم قرآنی اصفهان، با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و نهادینه کردن آموزه های قرآنی با مشارکت 175 موسسه از استان های اصفهان، تهران، قم و خراسان رضوی تا" 26 مرداد" پذیرای قرآن دوستان، قرآن پژوهان و علاقه مندان است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 59650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha