کتاب بصیرت عامل پایداری در مسیر حق با توجه به رهنمودهای رهبری

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت در قالب کتاب بصیرت عامل پایداری در مسیر حق به همت انتشارات قدر ولایت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت در قالب کتاب بصیرت عامل پایداری در مسیر حق به همت موسسه فرهنگی و هنری قدر ولایت برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است:"امروزه، تبلیغات و خدعة دشمن، بصیرت پرچمداران حقیقت را به نشانه رفته است. دشمن، کوردلی را ترویج می‌کند و با رواج فساد و دنیا‌طلبی، آرامانگرایی و بیداری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در چنین میدانی فرزندان اسلام وظیفه دارند ضمن حفظ بصیرت خویش، روز به ‌روز بر آگاهی، علم، ایمان، معرفت، شناخت و صبر خود بیافزایند. مجموعة پیش رو که از دو فصل جایگاه و آثار بصیرت؛ و عوامل موثر در بصیرت تشکیل شده، دربردارندة دیدگاه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون موضوع بصیرت و راه‌های دست‌یابی به آن برای مقابله با نیرنگ‌های روزافزون دشمنان اسلام و ایران است."

کتاب بصیرت عامل پایداری در مسیر حق در 99 صفحه رهنمودها مقام معظم رهبری درباره بصیرت به قیمت 1200 تومان در بهار 1390 منتشر شده است.

 

الگوی برتر زهرای اطهر عنوان کتاب دیگری از موسسه فرهنگی و هنری قدر ولایت است که به 204 سؤال در مورد شخصیت حضرت زهرا از ولادت تا شهادت پاسخ می‌دهد و به قیمت 4200 تومان و در 352 صفحه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

نویسنده این کتاب شیخ ماجد ناصر الزبیدی است و ترجمه آن را محمدرضا میرزاجان (ابو امین) به عهده داشته است.

همچنین کتاب "تفسیر قرآن برای همه" جدیدترین اثر مؤسسه قدر ولایت است که در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده است که دربردارنده سلسله‌مباحث قرآنی استاد محمد خیرخواه است. جلد اول این کتاب به تفسیر سوره‌های تین، عادیات، قارعه، عصر، همزه، فیل، قریش، ماعون، کوثر، کافرون، نصر، مسد، اخلاص، فلق و ناس اختصاص دارد و به قیمت 2200 تومان و در 121 صفحه منتشر شده است.

همچنین جلد دوم کتاب تفسیر القرآن برای همه سوره‌های لیل، ضحی، انشراح، علق، قدر، بینه، زلزال و تکاثر را تقسیم کرده و به قیمت 2500 تومان و در 120 صفحه در بهار 1390 منتشر شده است.

شایان ذکر است مؤسسه فرهنگی قدر ولایت با بیش از 100 عنوان کتاب در موضوعات مختلف دینی در بخش نشر مکتوب نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد.

پایان پیام/


 

کد خبر 57568

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha