حضور بیش از 150 هنرمند در بخش هنرهای تجسمی نمایشگاه قرآن

تاکنون بیش از 150 هنرمند جوان در کارگاه‌های تجسمی نمایشگاه قرآن شرکت کرده‌اند و به دلیل استقبال بازدیدکنندگان همچنان برگزاری این کارگاه‌ها در هفته جاری ادامه دارد.



به گزارش خبرگزاری شبستان، تاکنون بیش از 150 هنرمند جوان در کارگاه‌های تجسمی نمایشگاه قرآن شرکت کرده‌اند و به دلیل استقبال بازدیدکنندگان همچنان برگزاری این کارگاه‌ها در هفته جاری ادامه دارد. بنابر گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه قرآن‌کریم، کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، منبت و معرق و نگارگری در بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در هفته جاری نیز برگزار می‌شود.کارگاه خوشنویسی محمد کاشانی آزاد (25 مرداد) و مجتبی سبزه (26 مرداد) کارگاه نقاشی حسن موریزی‌نژاد (24 مرداد) و کارگاه سفال و سرامیک محمدعلی جمالی (25 و 26 مرداد ماه) در بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

 

کارگاه نگارگری سلیمان سعیدآبادی نیز که از 20 مرداد ماه به مدت پنج شب آغاز شده است، 24 مرداد ماه به پایان رسید.تاکنون بیش از 150 هنرمند جوان در کارگاه‌های مختلف تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم شرکت کرده‌اند.بخش تجسمی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم با همکاری مرکز هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این بخش و نمایشگاه‌های مختلف آن می‌توانند به انتهای راهروی شبستان واقع در طبقه اول مراجعه کنند.

پایان پیام/

کد خبر 60177

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha