اولین نشریه تخصصی مرکز اطلاع رسانی آل بیت(ع) ویژه کودکان منتشر می شود

رئیس مرکز اطلاع راسنی آل البیت (ع) استان اصفهان در حاشیه هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان از انتشار اولین نشریه تخصصی مرکز اطلاع رسانی آل بیت(ع) ویژه کودکان خبر داد.

فاطمه اطمینانی، رئیس مرکز اطلاع رسانی آل البیت (ع) استان اصفهان به خبرنگار شبستان گفت: سایت تخصی کودک و نوجوان مرکز آل بیت (ع) توسط کارشناسان هنری، فرهنگی و کودک بروزرسانی می شود و این سایت بستری مناسب برای ارائه آموزش های تخصصی به کودکان در زمینه های مختلف، فرهنگی، علمی و اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه این سایت دارای تالار گفتگو ویژه اعضای سایت است، افزود: در این تالار گفتگو، کودکان با یکدیگر و کارشناسان سایت گفتگو می کنند و این اولین تالار اینترنتی گفتگوی کودک است که دارای 64 عضو ثابت و فعال در استان است.

 

رئیس مرکز اطلاع راسنی آل البیت (ع) استان اصفهان از انتشار اولین نشریه تخصصی این مرکز ویژه کودک خبر داد و گفت: این نشریه مهر سال جاری منتشر و در اولین توزیع ‌به دست افراد عضو سایت در سراسر کشور می رسد.

 

اطمینانی با اشاره به شهربازی دیجیتال مرکز اطلاع رسانی آل البیت (ع) افزود: کودکان می توانند با حضور در غرفه این مرکز در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان از بازی های این شهربازی استفاده کنند.


شایان ذکر است، مرکز اطلاع رسانی آل البیت (ع)، از مراکز اطلاع رسانی شیعه است که در سراسر کشور ایران و تعدادی از کشورهای خارجی شعبه دارد و در زمینه ترویج فرهنگ شیعه فعالیت می کند.


گفتنی است، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اصفهان تا "26مرداد" از ساعت 17 الی 24 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برپاست.


پایان پیام/
 

کد خبر 59787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha