۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است

خبرگزاری شبستان: مشاور و عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور گفت: اهمیت حماسه ۹ دی، موجب ماندگاری آن در تاریخ انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی، مشاور و عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور، امروز (9 دی) در تجمع بزرگ 9 دی مردم گرگان گفت: این روز، روز بیعت مجدد با ولایت و میثاق با آرمان های بلند شهیدان است.

 

وی افزود: دشمن در درون نظام دنبال افرادی که اندیشه گر، آینده نگر و افق را می بیینند، می گردد و آنان را رصد می کند.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: در این روز بسیار بزرگ با این حضور باشکوه، نائب امام زمان (عجل الله تعالی) حضرت آیت العظمی امام خامنه ای است، عهد و پیمان می بندیم.

 

وی بیان کرد: دو واقعه فاجعه آمیز و از طرف دیگر حماسی یکی در تاریخ اسلام و دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

 

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در تاریخ اسلام فاجعه غمبار فتنه اموی و دیگری واقعه کربلا بود و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز دو اتفاق و حماسه بزرگ رخ داد، که یکی پیروزی انقلاب اسلامی و دیگری حماسه 9 دی ملت بزرگ ایران است.

 

وی افزود: این وقایع آنقدر اهمیت دارد که در تاریخ انقلاب جاودانه خواهد ماند. فتنه ننگین که توسط عمال بیگانه و پیاده نظام آنان در کشور اتفاق افتاده بود با حماسه باشکوهی که در 9 دی 88 اتفاق افتاد و مردم خودجوش به صحنه آمدند، خنثی شد.

 

کد خبر 597784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha