دست خدا در روز « ۹ دی» برای انقلاب اسلامی نمایان شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت روز « ۹دی» گفت: دست خدا در روز « ۹ دی» برای انقلاب اسلامی نمایان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (9 دی) در نشست بصیرتی در محل مسجد ملااسماعیل یزد ضمن گرامیداشت روز بصیرت گفت: 9 دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که یک بار دیگر عاشورائیان و حسینیان جهت دفاع از انقلاب اسلامی و دین در صحنه اجتماعی قیام کردند.

 

وی افزود: حضور مردم ما در این حماسه عظیم ماندگار شد  به نحوی که به دفاع از دین و انقلاب منجر شد و این یک برنامه ذهنی ما نیست بلکه دستوری قرآنی بود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما این را میدانیم که موحدان دارای دشمن هستند و دائما علیه دین و استقلال و آزادی ما تلاش می کنند اما باید در این راه بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: به برکت رهبریت امام (ره) این مردم همچون سربازان صدر اسلام در مقابل استکبار ایستادند و تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی افزود : یکی از دستورات قران کریم در خصوص تفکر است  و در روایات متعدد امده است که یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: خداوند در قران منابع تفکر را از تفکر در وجود خود، تفکر در عالم و تفکر در تاریخ می داند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: یکی از نیازهای ما تفکر و تعقل در تاریخ است و خوشبختانه هیچ ملتی مثل ملت اسلام و به خصوص تشیع تاریخ پربارتر و غنی تر ندارد زیرا 12 امام پس از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) هد کدام تاریخی برای ما هستند و پس از ان نیز بارها تجربه های تاریخی را دیده ایم.

 

وی افزود: اسلام مکتوب قران کریم و اسلام مجسم نیز نبی مکرم اسلام هستند که تردید در هیچ کسی در این راستا وجود ندارد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما در تاریخمان انقلاب اسلامی داشته ایم که به همین دلیل تکیه بر قران و سنت داشته ایم و پیشوای اصلی ما نیز همان قران و اهل بیت (علیهم السلام ) بوده اند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: امام با باور خود به قرآن انقلاب اسلامی را شکل دادند.

 

وی افزود: این انقلاب هم تسلط استیلای فکری مستکبرین و هم استیلای اقتصادی آنها را از کشورمان کوتاه کرد و با این اتفاقات دشمنی ها را آغاز کرد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از روز تدوین قانون اساسی دشمنان به توطئه های متعددی دست زدند و در راستای قانون ولایت فقیه نیز بارها و بارها مشکلات ایجاد کردند اما امام (ره) با مقاومت در مقابل انها ایستاد.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: الان به برکت انقلاب اسلامی مسلمانان بسیار بیشتر شده اند و دشمنان نیز در تلاش هستند تا در مقابل این تفکر بیایستند.

 

وی افزود: بحث نفوذ از امروز و دیروز نیست بلکه از زمان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) وجود داشته است.

 

رئیس اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : در انتخابات 88 افراد مختلفی مورد تایید شورای نگهبان شدند و مردم نیز با حضور 85 درصدی مشتی محکم در دهان استکبار کوبیدند که این پشتوانه قوی برای حکومت بود.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: بحث تقلب و دامن زدن به ان باعث وسوسه شدم برخی از این افراد شد که رهبری انقلاب با درایت و تیزبینی همه را فراخواندند و خواستار پیگیری درخواست های آنها از طریق قانونی شد اما دیدیم که برخلاف آن انجام شد.

 

وی افزود: اگر مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری نبود بسیاری از اتفاقات ناگوار دیگر نیز بوجود می آمد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: خودخواهی عاملی بود که بسیاری از افراد و جامعه را تهدید کرد و 8 ماه جامعه را به هم ریختند و با اعلامیه ها و شعارهای خود تا جایی عمل کردند که پرچم امام حسین (علیه السلام) نیز به اتش کشیده شد.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: بار دیگر عاشورا این کشور را نجات داد و مردم به عشق امام و ولایت و پاسداری از خون شهدا ایستادند و بساط فتنه جمع شد.

 

وی افزود: ملت ما اهل بصیرت شده اند و بیان کردند که اگر ولایت فقیه را انتخاب کرده اند در ورای آن نیز ژرف اندیشی داشته اند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: دست قدرت الهی در روز 9 دی در کشور ما نمایان شد و ما نیز بر اساس قرآن وظیفه داریم که از ان دفاع کنیم.

 

وی در پایان گفت: بصیرت دینی به ما کمک می کند که تعقل کنیم و راه حق را از باطل بشناسیم.

کد خبر 597820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha