چهارمین جشنواره افسران جوان جنگ نرم در زنجان

خبرگزاری شبستان:چهارمین جشنواره افسران جوان جنگ نرم به همت بسیج دانشجویی استان زنجان با تجلیل از برترین ها (۸ اسفند) امسال در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، چهارمین جشنواره افسران جوان جنگ نرم به صورت ملی و در محورهای اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه برگزار می شود.

 

این جشنواره که به همت بسیج دانشجویی استان برای چهارمین سال متوالی اجرا می شود، توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

 

چهارمین دوره از جشنواره هم در بخش ‌های فیلم کوتاه، انیمیشن، پوستر، مقاله، کاریکاتور و عکس برگزار خواهد شد.

 

محوریت این جشنواره بنا براعلام بسیج دانشجویی استان زنجان در موضوعات آسیب‌های اقتصادی شبکه‌های اجتماعی، صرفه‌ جویی و جلوگیری از اسراف، نقش ربا و بورس بازی در عدم تحقق اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی است.

 

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تل 30 دی ماه امسال است و علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بسیج دانشجویی ارسال کنند.

 

ایجاد فضای رقابت سالم برای دانشجویان و هنرمندان و آشنا کردن جوانان با موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری از اهداف برپایی این جشنواره عنوان شده است.

 

لازم به یادآوری است مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین های این جشنواره (8 اسفند) امسال با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار می شود.

 

کد خبر 599447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha