ایجاد تولیدات بومی با برگزاری شهرستانی جشنواره فجر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به دستواردهای جشنواره فجر در استان یزد گفت: تولیدات بومی از مهمترین دستاوردهای جشنواره فجر در استان یزد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد شب گذشته (18 دی) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر فجر در یزد گفت:  برگزاری این جشنواره ها توانسته است پویایی خوبی را به هنرمندان استان یزد بدهد.

 

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره هایی همچون فجر توانسته از لحاظ کیفیت اثربخشی خوبی برای هنرمندان ما بوجود بیاورد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما در استان یزد به دنبال پویایی نمایش ها بوده ایم که بدین منظور نیز اجراهای متعدد نمایش، برگزاری هفته تئاتر با رویکرد تقویت تخصصی گروه های تئاتری، جشنواره تئاتر فجر در ۲ سال گذشته و کارگاههای آموزشی را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

 

غیاثی ادامه داد: ما امسال در شهرستان ها نیز برنامه هایی داشتیم که توانستیم در این زمینه نیز با شناسایی ظرفیت ها تولیدات بومی خود را افزایش دهیم که این امری سازنده برای ما بود.

 

وی ادامه داد: جشنواره فجر استانی یزد با حضور  هنرمندان استان های تهران، قم، خراسان شمالی و تبریز برگزار شد که نمایش‌های « هدیه مرموز»، « خانوم»، « دوبارگی»، « مکبث» و « هیس اون بیدار میشه» اجرای صحنه‌ای داشته اند.
 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم نشست پرسش و پاسخ مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 599938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha