آیت الله هاشمی رفسنجانی فردی مسئولیت پذیر و دلسوز بود

خبرگزاری شبستان: رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمامی دوران عمر پر برکتش به انقلاب و اسلام خدمت کرد و فردی مسئولیت پذیر و دلسوز بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید رضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با حضور در حسنیه جماران در وصف مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان هجده سال نماز جمعه را با خطبه هایشان هدایت میکردند. مرحوم آیت الله هاشمی همیشه شانه هایش را برای هر مسئولیتی در نظام و نهضت اسلامی چه در زندان که با شکنجه های زیادی همراه بود و چه در داخل و خارج از کشور سپر قرار می داد.


وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمامی دوران عمر پر برکتش به انقلاب و اسلام خدمت کرد و چه زمانی که جانشین فرماندهی کل قوا، ریاست جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت فردی مسئولیت پذیر و دلسوز بود.


اکرمی بیان داشت: همانگونه که شهید بهشتی فرمود تداوم انقلاب دو چیز را لازم دارد یکی دادن خون و دوم خون دل خوردن، آیت الله هاشمی همواره خون دل انقلاب و نظام را می خوردند و با همین خون دل دعوت القاالله را لبیک گفتند.

کد خبر 600417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha