آیت الله هاشمی رفسنجانی، مبارزی خستگی ناپذیر و از امنای انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد در پیامی ضمن تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، مبارزی خستگی ناپذیر و از امنای انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد» به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرده است، که متن آن به شرح زیر است:

 

رحلت مجاهد نستوه و یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

 

این مبارز خستگی ناپذیر که می توان ایشان را از امنای انقلاب اسلامی و از شاگردان و معتمدین مخلص و فداکار امام خمینی(ره) نامید با مسئولیت‌های بسیاری که به عهده داشت خدمات بسیار ارزشمندی را به اهداف انقلاب اسلامی ارائه کرد و در حقیقت یکی از کسانی بود که بار پیشبرد نهضت مقدس امام را به دوش کشید.

 

خدمات ایشان در مدیریت دفاع مقدس، ریاست مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و غیره ستودنی و قابل تقدیر است.

 

اینجانب این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقام معظم رهبری، سلسله جلیله روحانیت، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده مکرم ایشان و اخوان محترمشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحوم علو درجات و حشر با موالیان گرامش خاصه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

کد خبر 600425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha