توجه به ترویج فرهنگ قرآنی از ویژگی های بارز مردم قزوین است

استاندار قزوین، نمایشگاه قرآن کریم را تابلوی تمام نمای فعالیت های قرآنی استان اعلام کرد و گفت: توجه به قرآن، ترویج فرهنگ قرآن و آموزش آن در همه نقاط استان از ویژگی های مردم قزوین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، احمد عجم، ‌استاندار قزوین، در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه قرآن کریم و آیین تجلیل از خادمان قرآن کریم، گفت: توجه به قرآن، ترویج فرهنگ قرآن و آموزش آن در همه نقاط استان از ویژگی های مردم قزوین است.

 

وی نمایشگاه قرآن کریم را تابلوی تمام نمای فعالیت های قرآنی استان قزوین عنوان کرد و افزود: باید از فرصت های به دست آمده در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در استان به ویژه بین نسل جوان بهره مند شویم.


عجم با اشاره به اهتمام مسئولان و علمای استان قزوین در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: اقدامات منسجمی در حوزه فعالیت های قرآنی در نهادهای ذی ربط در حال شکل گیری است.

 

استاندار قزوین یادآور شد: اعتبارات مختصری نیز توسط دولت در قانون بود جه به فعالیت های قرآنی اختصاص یافته است که با همکاری و مشارکت نهادها و دستگاه های اجرایی امیدواریم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، برنامه های ارزنده ای ارائه شود.

 

وی با اشاره به ویژگی های متفاوت نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان در مقایسه با سال های گذشته، اذعان داشت: اختصاص مکان تاریخی به برگزاری نمایشگاه قرآن، نظم و انضباط و حضور جوانان خوش ذوق استان به عنوان غرفه داران در این نمایشگاه از ویژگی های مثبت این نمایشگاه بود.

 

استاندار قزوین به کیفیت محصولات و خدمات عرضه شده در نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان اشاره کرد و بیان داشت: ارائه خدمات آموزشی، مشاوره های خانواده و دینی، پاسخ گویی به شبهات، اختصاص بخش ویژه به کودک و نوجوان در راستای انتقال مفاهیم قرآنی از دیگر ویژگی های این نمایشگاه بود.


در پایان از کاظم زمانی، علیرضا نداف، حسین خاکساران و هدی صرافها به عنوان خادمان قرآن کریم تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 60244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha