اجرای ۳۰۰ برنامه از سوی کمیته ورزش و جوانان در ایام الله دهه فجر/جشنواره استعدادیابی ورزشی در گلستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته ورزش و جوانان گلستان از اجرای ۳۰۰ برنامه در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، بهمن طیبی، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز (29 دی) در نشست با اعضای گروه خبری فجر گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال 300 برنامه در سراسر استان در حوزه ورزش های قهرمانی، ورزش های همگانی و زیرساخت ها و افتتااح پروژه ها برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره لیگ فوتبال دستگاه های اجرایی استان، افزود: دومین دوره این لیگ از دهه فجر امسال آغاز و تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و امسال هم 30 دستگاه های اجرایی در این لیگ شرکت می کنند.

 

طیبی به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هم اشاره کرد و گفت: این جشنواره در 6 رشته شامل کشتی، کاراته، سوارکاری، تنیس روی میز، کبدی و دوومیدانی برگزار می شود.  افتتاحیه این مراسم نیز 19 بهمن ماه در سالن امام خمینی (رحمه الله علیه) با حضور مهمانانی از وزارتخانه و 6 فدراسیون برگزار خواهد شد.

 

وی به برگزاری فستیوال بزرگ ورزشی در استان هم اشاره کرد و افزود: این فستیوال در 30 رشته ورزشی، در روزهای 20 و 21 بهمن ویژه رده های سنی پایه برگزار می شود.

 

رئیس کمیته ورزش و جوانان استان با اشاره به برنامه های فرهنگی این کمیته نیز بیان کرد: در همه شهرها جشنواره هایی با موضوع انقلاب اسلامی، کارگاه های نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار به ویژه شهدای انقلاب و ... نیز از دیگر برنامه های این ایام است.

 

به گفته وی، در این ایام پیست اتومبیل رانی که با حمایت خیران ساخته شده در روستای کریم آبادگرگان،  افتتاح می شود. هم چنین زمین چمن مصنوعی فوتبال در فاضل آباد و سالن بدنسازی امام خمینی (رحمه الله علیه) در بندرگز و سالن پینگ پنگ در کردکوی هم از پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 602641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha