کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی آغاز بکار کرد

خبرگزاری شبستان: کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر با تشکیل نخستین جلسه خود در دفتر استانی فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی ابراهیم زاده عصر دیروز(۲۹ دی) در نخستین نشست کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان در دفتر استانی فضای مجازی سراج، اظهار کرد: این نخستین سال است که کمیته فضای مجازی در ستاد دهه فجر استان فعال شده است و وظیفه آن نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان انقلاب سعی می کنند از فضای مجازی برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان بهره بگیرند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان به گونه ای در فضای مجازی القا می کنند که اصلا کاری در کشور در این سه دهه نشده است، گفت: هجمه هایی که در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران صورت می گیرد وسیع است از این رو جوانان متعهد و انقلابی نسب به روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی باید فعال تر از گذشته عمل کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر در زمینه تدوین راهبردهای حوزه مجازی، تولید محتوا و تولید اینفوگرافی از سال های پیروزی انقلاب اسلامی، نشر فیلم های کوتاه از راهپیمایی سال های گذشته می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.

 

خبرنگاران در انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب قلم بزنند

مسئول کانون بسیج رسانه بیرجند با بیان اینکه مهمترین وظیفه رسانه ها بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: خبرنگاران در انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب قلم بزنند.

 

عادل اربابی هم در این جلسه با تاکید بر مردمی کردن و مردمی ماندن جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رسانه‌ها برای امید آفرینی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید با مطالبه‌گری از مدیران درصدد رفع مشکلات مردم باشند، گفت: اصحاب رسانه باید به صورت جبهه‌ای عمل کنند و باید از رویداد محوری به تولید محتوا و ایده‌های جدید بپردازند.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بیرجند با بیان اینکه رسانه ها باید در دهه فجر به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر بپردازند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با گزارش ها و مصاحبه های مختلف دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهند.

 

اربابی با اشاره به اینکه باید دولت در اجرای برنامه های مختلف با مردم شفاف باشد، تصریح کرد: شفافیت و صداقت سبب می شود تا مردم هم برای کمک به رفع مشکلات و ارتقای دستاورد‌ها مانند همیشه پای کار باشند.

 

وی تبیین و آگاه سازی روحیه انقلابی از سوی رسانه ها را بسیار مهم دانست و گفت: باید برنامه‌ها برای تقویت و حفظ نظام و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویان مقام معظم رهبری باشد، تا تداوم این انقلاب تضمین شود.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بیرجند ادامه داد: رسانه ها وظیفه ویژه ای نسبت به تبیین دقیق و درست دستاوردهای نظام دارند.

 

در این نشست اعضا کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دیدگاه های خود و راهکاری ها تولید محتوای با موضوع انقلاب اسلامی را ارائه کردند.

 

لازم به ذکر است پیش از این از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی سعید کسرائی نیا مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی به عنوان مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان معرفی شده است.

 

 

 

کد خبر 602701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha