حمایت از منافقین لکه ننگی بر پیشانی غرب است/واقعه پلاسکو تمام ایران را متأثر کرد

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک با اشاره به حادثه پلاسکو و تقدیر از آتش نشانان و جایگاه رفیع آنان گفت :باید از اینگونه وقایع عبرت بگیریم تا از بروز مجدد چنین رخدادهایی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امروز (۱ دی) در خطبه های نماز جمعه اراک گفت:نامه حمایت غرب از منافقین به ترامپ لکه ننگی بر پیشانی غرب است و این جای تأسف برای سردمداران استکبار جهانی است.

 


وی افزود: تنها در یک سال گذشته دولت اوباما ۲۶ هزار بمب بر سر مردم هفت کشور جهان ریخته و از جنایت‌های آل سعود، رژیم صهیونیستی و همچنین تروریست های سوریه حمایت کرده که امیدواریم به زودی شر تروریست‌ها از سر ملت‌های مظلوم مسلمان در منطقه کم شود.

 


امام جمعه اراک با اشاره به ایام دهه فجر گفت:مسوولان برگزاری باید تلاش خود را به کار گیرند تا این ایام با مشارکت مردم و کمترین هزینه به بهترین وجه برگزار شود.

 


وی افزود:جنبه معنوی و مردمی دهه فجر باید حفظ شود زیرا این دهه متضمن عزت و معرفت و اخلاق است و مراسمات آن باید به دور از تجملات و اسراف برگزار شود.

 


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حادثه آتش سوزی پلاسکو گفت:این واقعه باعث تأثر مردم ایران شد که امیدواریم عملیات آوار برداری به زودی پایان یابد.

 


وی افزود: متأسفانه  بیش از ۵۶۰ واحد تولیدی این ساختمان فقط ۱۰۰ واحد بیمه بودند که بیمه باید تمهیداتی در نظر گیرد تا میزان خسارات کاهش یافته و مردم با میل و رغبت بیشتری اموالشان را بیمه کنند.

 


امام جمعه اراک گفت:باید از این وقایع عبرت بگیریم تا از بروز مجدد چنین رخدادهایی جلوگیری شود.

 

کد خبر 602984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha