جمعه غمبار پلاسکو/دسترسی جدید برای نجات محبوس شدگان ایجاد شده است

خبرگزاری شبستان: دو روز از وقوع حادثه پلاسکو می گذرد و علی رغم شعله ور شدن گاه و بیگاه آتش در محل حادثه، عملیات امداد و نجات و آواربرداری با مجاهدت آتش نشانان و دیگر ارگان های امدادرسان ادامه دارد.

بقه گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، دو روز از وقوع حادثه پلاسکو می گذرد و علی رغم شعله ور شدن گاه و بیگاه آتش در محل حادثه، عملیات امداد و نجات و آواربرداری با مجاهدت آتش نشانان و دیگر ارگان های امدادرسان ادامه دارد.

 

با همکاری آتش نشانی و شهرداری و دیگر ارگان های امدادرسان، عملیات امداد و نجات و آواربرداری ادامه دارد.

 

نیروهای امدادرسان با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات فنی نظیر بیل مکانیکی، جرثقیل ها در حال برش سازه های فلزی درهم تنیده و آواربرداری هستند.

 

با تلاش امدادگران، عملیات آواربرداری از ظهر امروز ( ۱ بهمن) سرعت بیشتری گرفته است و بیل های مکانیکی ستون های ۶۰ تنی و بخشی از سازه های فلزی را برداشته اند.

 

همه دست اندرکاران حاضر در محل حادثه پلاسکو، دست به دست هم داده اند و مصمم هستند تا در سریع ترین زمان ممکن آوار را بردارند.

 

برای دستیابی به محل محبوس شدگان زیر آوار از ساختمان های مجاور تونل هایی حفر شده است، از طریق شبکه فاضلاب نیز برای دسترسی به زیر آوار ماندگان اقدام کرده اند و عملیات آواربرداری در هر دو جبهه ساختمان پلاسکو ادامه داد.

 

دود سفید حاصل از آتش های به جا مانده از طبقات پایین قابل مشاهده است و کانون های کوچک آتش نیز با تلاش آتش نشانان خاموش شده اند. علی رغم طولانی شدن مدت زمان آواربرداری و بی نتیجه بودن جستجو برای یافتن محبوس شدگان زیر آوار، نیروهای امدادگر همچنان امیدوارانه به دنبال همکاران فداکار و شجاع خود در میان آوارهای فلزی پلاسکو هستند.

کد خبر 602990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha