دانشجویان تفکر بسیجی را در جامعه نشر دهند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا حفظ آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را رسالت بسیج دانشجویی دانست و گفت: دانشجویان در کنار درس، پژوهش و تحقیق تفکر بسیجی را در جامعه نشر دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سید محمد رشیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا صبح امروز ( ۳ بهمن) در جلسه کمیته بسیج دانشجویی ستاد دهه فجر این شهرستان که در محل دفتر کانون فرهنگی هنری آفتاب این دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: دهه فجر بزرگداشت ارزش ها، آرمان ها و پاسداشت مجاهدت ها و ایثار شهیدان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است و باید برنامه های این ایام باشکوه برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خواسته ملت قهرمان ایران بود که در سال ۵۷ به ثمر نشست، افزود: دوران انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور روزهای سخت اما خاطره‌انگیز برای مردم در راستای مبارزه با رژیم سفاک و خونخوار پهلوی است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا با اشاره به اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و بخشی از تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه اقشار مختلف مردم است.

 

رشیدی حفظ آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را رسالت بسیج دانشجویی دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان در کنار درس، پژوهش و تحقیق تفکر بسیجی را در جامعه نشر دهند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج مکتب، دانشگاه بزرگ و آرمان ارزشمند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: بسیجی هر روز باید بر بصیرت خود در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی بیفزاید.

 

رشیدی به هجمه های فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: جنگ نرم دشوارتر از جنگ سخت است و باید در مقابل توطئه های دشمنان بصیرت داشته و نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

گفتنی است، دیدار با خانواده های معظم شهدا، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، اکران فیلم های جشنواره عمار، عیادت از معلولین مرکز سعادت، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب و برگزاری جشن انقلاب از برنامه های کمیته بسیج دانشجویی بندر آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان آستارا است.

کد خبر 603332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha