اتحاد و انسجام مسلمین با حملات تروریستی اجانب خدشه دار نمی شود

امام جمعه سنندج با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار، گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان با حملات تروریستی خدشه دار نخواهد شد.

ماموستا حسام الدین مجتهدی به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: همه مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان ایران اسلامی با تأسی از آموزه های انسان ساز دینی مبین اسلام و سیره پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار همواره در برابر ناملایمات اجتماعی و سیاسی که از سوی دشمنان اسلام بر آنان تحمیل می شود، ایستادگی می کنند.


وی افزود: در این برهه زمانی نیز که ایران اسلامی به برکت نظامی پیشرو و مبتنی بر احکام اسلامی در سطح دنیا به عنوان الگویی برای همه مسلمانان و مستضعفان دنیا تبدیل شده است از نظر دشمنان اسلام و جبهه کفر می تواند تهدید کننده اهداف و مبانی شوم آنان باشد.


امام جمعه سنندج، تصریح کرد: هم اکنون آمریکای جهانخوار و کشورهای مستبد غربی در برابر مکتب اسلام و جبهه مستحکم مسلمانان به زانو در آمده و نمی توانند از راه ایدئولوژی با مسلمانان مقابله کنند لذا با اجیر کردن یک سری افراد جنایتکار دست به اقدامات تروریستی و کشتار مسلمانان بی گناه می زنند.


ماموستا مجتهدی خاطر نشان کرد: حوادث تروریستی چابهار در روز تاسوعای حسینی چهره جنایتکار آمریکا و کشورهای غربی را بار دیگر برای جهانیان آشکار کرد و پیروان مکتب حسینی را که برای ادای احترام به پیشگاه این امام همام عزادار بودند به خاک و خون کشیده و با این عمل خویش جا پای یزیدیان گذاشتند.


وی افزود: دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا و کشورهای غربی باید بدانند که مردم مسلمان ایران چه شیعه و چه سنی تا آخرین قطرات خون خویش از نظام اسلامی و مبانی دینی خویش دفاع خواهند کرد و اتحاد و انسجام مسلمانان هیچگاه با حملات تروریستی خدشه دار نشده بلکه صفوف مسلمین مستحکم تر می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 6035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha