برگزاری نمایشگاه کتاب استان یزد با حضور بیش از ۵۵۰ ناشر ملی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در استان یزد گفت: امسال نمایشگاه کتاب با حضور بیش از ۵۵۰ ناشر ملی از اول تا ششم اسفندماه جاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز ( 5 بهمن) در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی با موضوع نمایشگاه کتاب استان یزد با حضور استاندار یزد گفت: یکی از برنامه های مهم ما در سال جاری برگزاری نمایشگاه کتاب از اول تا ششم اسفندماه 95 است.

 

وی افزود: این نمایشگاه در هفت هزار متر مربع در 320 غرفه و با حضور 550 ناشر ملی برگزار می شود که پذیرای علاقمندان کتاب و کتابخوانی از استان و کشور است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تعداد 20 ناشر استانی و 70 ناشر خارجی حضور دارند که در آن بیش از 75 هزار عنوان کتاب ارائه می شود.

 

غیاثی ادامه داد: امسال حضور مراکز فرهنگی دیجیتال با تولیدات خود نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که از نقاط قوت این نمایشگاه است.

 

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و امکانات مالی و پشتیبانی از جمله تاکیدات ما در این نمایشگاه است که معتقدیم در این جهت میتوانیم مردم استان را به کتاب و کتابخوانی دعوت کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: اجرای برنامه های جنبی متفاوت با رویکرد کتاب و کتابخوانی که شامل باشگاه های کتابخوانی، جشنواره ایده های برتر ترویج کتاب و کتابخوانی، رادیو کتاب، دیدار با شاعران و نویسندگان، جلسات نقد کتاب، معرفی پژوهش های برتر فرهنگی و هنری استان و معرفی روستاهای برتر دوستدار کتاب از جمله این برنامه ها است.

کد خبر 604051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha