برگزاری راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از ۷۰ نقطه از استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما امسال در بیش از ۷۰ نقطه از استان یزد راهپیمایی برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد میرفخر الدین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته ( 6 بهمن) در ستاد دهه فجر استان یزد با حضور استاندار یزد گفت: ما امسال در بیش از 70 نقطه در استان یزد راهپیمایی داریم که به صورت مستقل برگزار می شود و در نهایت با نماز جمعه در روز 22 بهمت ختم می شود.

 

وی افزود: هر انقلابی تکیه ای دارد که تکیه انقلاب اسلامی مبنی بر شعار « نه شرقی و نه غربی» بوده است و الان نیز با آرمان های امام (ره) و انقلاب در راستای پیشربرد اهداف انقلاب گام برمی دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکردها در برنامه های بزرگداشت دهه فجر در خصوص مردمی بودن و همگانی بودن این جشن ها است.

 

حجت الاسلام میرفخر الدین خاطرنشان کرد: ما باید در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن و سرود و امید و نشاط را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی ، انقلاب علم و دانش بود که بر بصیرت تکیه استوار شده است و امروز نیز با صبر و مقاومت به اینجا رسیده است و ما نیز باید حافظ آن باشیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: انقلاب با ایثارگران و فداکاری پیروز و حفظ شده است و امروز نیز پرشورتر از گذشته راه خود را ادامه می دهد.

کد خبر 604452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha