حضور مردم رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، انقلاب اسلامی را از انقلاب های بی نظیر جهان عنوان کرد و گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس امشب (9بهمن) در همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی که در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) برگزار شد، انقلاب اسلامی را از انقلاب های بی نظیر جهان عنوان کرد و گفت: رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم بود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم همواره پیروز شده است، افزود: با وجود همه هجمه ها که دشمن به انقلاب تحمیل کرد هم نتوانست مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کند و مردم گرم تر از گذشته پشت اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

 

موسوی اضافه کرد: دشمن امروز با تمام قوا و تجهیزات برای ضربه زدن به فرهنگ این مردم جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را به ما تحمیل کرد که روحانیون را می توان افسر جنگ نرم دشمن برشمرد، روحانیون، مردم و بسیج همواره در صحنه بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل خون شهدا مسئولیت داریم، اضافه کرد: روحانیون با قلم، قدم و کلام خود به کمک اسلام و انقلاب بیایند، امروز در بحث های مختلف همچون اقتصادی، نظامی و حتی معرفی وقف های جدید و نیاز روز به کمک روحانیون نیاز است.

 

این مقام مسئول بر لزوم استفاده از روحانیون بومی در اعزام های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: باید به نقطه ای برسیم که از روحانیون استانی برای اعزام های ماه محرم و صفر و ماه مبارک رمضان استفاده شود.

 

 

کد خبر 605016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha