نگهداری از اصل انقلاب امری اساسی در مسیر انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: نگهداری از اصل انقلاب امری اساسی در مسیر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (13 بهمن) در مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب در مسجد روضه محمدیه یزد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی زمانی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل های مختلف جامعه است.

 

وی افزود: امروز حفظ انقلاب امری مهم و یکی از وظایف مهم در جامعه است زیرا دشمنان به هر طریقی سعی دارند تا به این انقلاب ضربه بزنند و آن را از بین ببرند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شاخصه انقلاب، خدایی بودن آن است که باید برای ان نیز تلاش کرد.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: انقلاب اسلامی به نوعی باعث رهایی کشور و مردم از استعمار آمریکا و استکبار بود که این انقلاب باعث شد که دست بیگانگان از دستبرد به اموال جمهوری اسلامی کوتاه شود.

 

وی افزود: شعار انقلاب « نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی » بود که امام نیز این را سرلوجه کار خود قرار دادند و با اتکا به خداوند و ایمان قوی برای انقلاب گام برداشتند.

 

امام جمعه یزد گفت: امام خمینی(ره) برای نجات ملت از قید بندگی گام برداشتند و حرف ایشان نیز این بود که با خدا باشیم و از بندگی و نوکری بیگانگانی چون آمریکا دور بمانیم و به استقلال برسیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: نگهداری از اصل انقلاب امری اساسی است و ما باید قدر این استقلال را بدانیم زیرا این استقلال بسیار برای ما با اهمیت است.

کد خبر 606588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha