تیم پزشکی بسیج دانشجویی جیرفت به مناطق محروم خدمت رسانی می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت: تیم پزشکی دانشجویان بسيج دانشجويي شهرستان جيرفت در ايام الله دهه فجر به منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان های عنبرآباد و جيرفت اعزام مي شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، كيوان محمودي ظهر امروز ( 14 بهمن ) در جمع اصحاب رسانه گفت: تیم پزشکی دانشجویان بسيج دانشجويي شهرستان جيرفت در ايام الله دهه فجر به منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان های عنبرآباد و جيرفت اعزام مي شوند.

                                                                                      

وی با بیان اینکه این اردو در دو قالب درمانی و آموزشی انجام می شود، افزود: ویزیت و کلیه داروهایی که در اختیار بیماران  قرار می گیرد، کاملا رایگان است و بیماران صعب العلاج نیز جهت مداوا به بیمارستان هاي شهرستان منتقل می شوند.

 

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت هدف از اجرای این اردو را محرومیت زدایی و درمان بیماری های عمومی مردم منطقه دانست و عنوان کرد: طرح خدمت رساني پزشکی در مناطق کم برخوردار، فرصت مناسبی برای آشنایی پزشکان جوان با شرایط سخت، آموزش سعه صدر، خونسردی، خودسازی دانشجویان و استفاده از کم ترین امکانات درمانی است.

 

گفتنی است دانشجویان شرکت کننده در این اردو به چهار تیم پزشکی تقسیم می شوند و اغلب آنها دانشجویان رشته های پزشكي، مامايي، پرستاری  و غیره هستند.

کد خبر 606603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha