قدرت کنونی و اقتدار نظامی ایران نتیجه تهدیدات آمریکاست

خبرگزاری شبستان: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: سیاست آمریکا چیزی جز دفاع از تروریسم، سرکوب نهضت های مردمی و دفاع از رژیم صهیونیستی نیست و احترام به این سیاست به منزله احترام به جریان تکفیری هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(22 بهمن) در سخنرانی مراسم پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه، اظهار کرد: قدرت کنونی و اقتدار نظامی ایران در خاورمیانه نتیجه تهدیدات آمریکاست.

 

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما از چنان قدرت نظامی برخوردارند که هرگونه تهدیدی را پاسخ می دهند و این در حالی است که دولتمردان جدید آمریکا از این اقتدار آگاهی ندارند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق گفته رئیس جمهور آمریکا، ایرانی ها به سیاست های آنها بی اعتنا هستند، افزود: سیاست آمریکا چیزی جز دفاع از تروریسم، سرکوب نهضت های مردمی و دفاع از رژیم صهیونیستی نیست و احترام به این سیاست به منزله احترام به جریان تکفیری هاست.

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد اضافه کرد: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران قطعا مخالف اینچنین سیاست هایی است و بی احترامی به سیاست خارجی آمریکا به منزله بی احترامی به تروریسم و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه اقتدار کنونی نظام ما به واسطه ایستادگی در برابر ظلم و استکبار به وجود آمده است، گفت: انقلاب ما سدی در برابر سیاست های تجاوزکارانه آمریکا و زیاده خواهی های دشمنان است.

 

وی تأکید کرد: تنها باید با زبان قدرت با آمریکا حرف زد و ملت ما نیز تلاش می کند قدرت نظامی، سیاسی و فرهنگی خود را با تکیه بر اعتقادات و پیروی از ولایت فقیه افزایش دهد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را نماد مقابله با استکبار دانست و گفت: این مراسم نشان دهنده وحدت رویه ایرانیان است.

 


 

کد خبر 608999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha