انقلاب اسلامی ایران کشور را در برابر تجاوز بیگانگان بیمه کرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با بیان اینکه دفاع از ولایت جزو مهمترین ویژگی‌ های حضرت زهرا(س) است، گفت: انقلاب اسلامی ایران کشور را در برابر تجاوز بیگانگان بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ​آیت‌ الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد(امروز 22 بهمن) در خطبه ‌های نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم یزد حضور بسیار پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، گفت: حضور مردم نماد ولایت‌ مداری و حرکت در مسیر ولایت بوده و هست. 

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار مهمی برای ایران به دنبال داشته و وظیفه همه ماست که باید در راه پاسداری از این دستاوردها تمام تلاش خود را به کار بندیم.

 

امام جمعه یزد به ایثار و شهادت ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اضافه کرد: حضور پرشور مردم در این عرصه پویایی و زنده بودن انقلاب را نشان داد.

 

وی اذعان داشت: یکی از مهمترین راهکارهای تداوم انقلاب و حراست و حفاظت از انقلاب، دستاوردها و ارزشهای آن، پیروی از ولایت فقیه و عمل به فرامین ایشان است.

 

ناصری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، کشور را در برابر تجاوز بیگانگان به ویژه استکبار جهانی بیمه کرد و تمام توطئه هایی که دشمنان علیه ملت ایران به کار بستند را خنثی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: این انقلاب به برکت خون شهیدان و همچنین با هدایت های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، به چنان عزتی دست پیدا کرده که امروز اقتدار ایران در خارج از مرزهای کشور برای همگان ثابت شده است.

 

وی به شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت توجه به این ایام، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) به صورت کامل از ولایت دفاع کرد و تا آخرین نفسی که داشتند، حامی و همراه امام علی(ع) بودند.

 

کد خبر 609014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha