نفرات اول تا سوم جشنواره شعر « زلال آسمانی » تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد گفت: نفرات اول تا سوم جشنواره شعر « زلال آسمانی » تجلیل شدند.

حمید رضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه با اشاره به برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: جشنواره شعر « زلال آسمان» همزمان با هفته قرآن و عترت در شب گذشته ( 23 بهمن) شهرستان ابرکوه برگزار شد.

 

وی افزود: ما این جشنواره را با موضوع شعرخوانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه برگزار کردیم که پس از داوری نفرات برتر مشخص شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: پس از داوری آثار نفرات اول تا سوم این جشنواره مشخص شدند که  آثار فاطمه احمدزاده ، فائزه زرافشان و آقای مصطفی توفیقی به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

 

بصیری ادامه داد: در این راستا نیز مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استانی در شهرستان ابرکوه برگزار شد و نفرات برتر نیز تجلیل شدند.

 

وی ادامه داد: تجلیل از برگزیدگان، اجرای گروه سرود، سخنرانی امام جمعه شهرستان ابرکوه و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از جمله برنامه های اختتامیه جشنواره شعر « زلال آسمانی» بود.

کد خبر 609327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha