ایجاد مشارکت همگانی با برگزاری جشنواره های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان تفت با اشاره به برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد گفت: ایجاد مشارکت همگانی با برگزاری جشنواره های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها است.

احمد ذاکری، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان تفت با اشاره به برگزاری جشنواره استانی « عکس قرآن و عترت» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: یکی از اقدامات مناسب در راستای ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری در زمینه قرآن، برگزاری جشنواره های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها بود.

 

وی افزود: این فعالیت توانست به خوبی تمامی استان را در بر بگیرد و مشارکت همه جانبه در شهرستان ها نیز همراه داشته باشد و به نحوی شور و اظهار خوشحالی را در شهرستان ها با خود همراه کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت بیان کرد: با توجه به این که این جشنواره برای نخستین سال برگزار شد برخی از مشکلات و نقص ها را به همراه داشت اما امیدواریم در سال های آینده بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف در استان و شهرستان ها این جشنواره ها را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم.

 

ذاکری ادامه داد: جشنواره عمس در موضوعات مختلف با محوریت قرآن و عترت برگزار شد که کیفیت مناسبی در آثار ارسال شده به دبیرخانه مشاهده شد و به نحوی نیز رضایت بخش بود.

 

وی ادامه داد: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نزدیک به یک صد اثر بود که نقرات برتر نیز با داوری انتخاب و تجلیل شدند.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان تفت با اشاره به برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد گفت: ایجاد مشارکت همگانی با برگزاری جشنواره های هفته قرآن و عترت در شهرستان ها است.

 

ذاکری تصریح کرد: امیدواریم در سال های آینده جوایز این دوره از مسابقات تقویت شود تا رغبت بیشتری برای هنرمندان و احیای شعارهای قرآنی و عترت داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: امیدواریم قرآن و عترت راهنما و سرلوحه ما در مسیر زندگی و اداره در راه اعتلای هنر و عکاسی باشد.

کد خبر 610239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha