اجرای بهینه هدفمندی یارانه ها افزایش رفاه اجتماعی را در پی دارد

دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در آذربایجان غربی، با تاکید بر لزوم اجرای بهینه طرح هدفمندی یارانه ها، این طرح را مسبب افزایش سطح رفاه عمومی در جامعه عنوان کرد.

به گزراش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حسین دبیری، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها در آذربایجان غربی، عصر گذشته(28آذر) در جلسه دوره‌ای ستاد هدفمند کردن یارانه‌های استان گفت: یکی از اهداف پیاده کردن این طرح خودکفایی ایران اسلامی و بی نیازی به واردات و در نتیجه افزایش رفاه عمومی می باشد.


وی تصریح کرد: با اجرای بهینه و منطقی این طرح منابع  به هدر نرفته و ایران اسلامی به خدکفایی می رسد.

 

این مسئول، از عدم قطع پرداخت یارانه‌ها خبر داد و افزود: پرداخت نقدی یارانه‌ها قطع نمی‌شود و شبکه بانکی آذربایجان غربی برای آغاز پرداخت یارانه‌های نقدی به مردم آماده است.
 
دبیری اضافه کرد: مسئولان باید آخرین اطلاعات و اخبار نحوه محاسبه بهای گاز به صورت منطقه‌ای و هزینه‌های درمانی را به زودی اعلام کنند.

 
وی اظهار داشت: تامین نقدینگی لازم، بهبود خدمت‌رسانی بانک‌ها به مردم در راستای تکریم بیشتر ارباب رجوع، ساماندهی و سرویس دستگاه‌های خودپرداز ATM، تامین امنیت و نظم شعبات پرمشتری و اتخاذ سیاست‌های تشویقی بیشتر برای سپرده‌گذاری یارانه‌های نقدی مردم در حساب‌های ویژه از جمله مواردی است که می‌طلبد برنامه‌ریزی لازم برای آن صورت پذیرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 6109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha