ظرفیت های مساجد برای توسعه ورزش و جذب جوانان به کار گرفته شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه، با تأکید بر بهره گرفتن از تمامی فضاهای موجود در استان برای توسعه ورزش و جذب جوانان خواستار بهره گیری از فضاهای خالی مساجد، حسینیه ها و مدارس در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه، پیش از ظهر دوشنبه(۸ اسفند) با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و ارائه گزارشی اجمالی از وضعیت ورزش استان، رهنمودهای ایشان را جویا شد.

 

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش و تأکیدات دین مبین اسلام در این حوزه، گرایش جوانان به فعالیت های مفرح و سالم ورزشی را موجب مصون ماندن آنان از آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی دانست.

 

وی با اشاره به وسعت بالای هجمه های فرهنگی و انحرافی دشمن علیه جوانان، گفت: دشمنان امروز از درو دیوار برای جوانان ما انحراف ساخته اند در این شرایط وظیفه مسئولان برای مقابله با این هجمه ها بسیار سنگین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سوق دادن نسل جوان به سمت ورزش است.

 

وی با اشاره به اهتمام معظم له به فعالیت های ورزشی و توصیه های ایشان به جوانان، ابراز کرد:  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ورزش را به همراه تحصیل و تهذیب بهترین شیوه زندگی برای جوانان می دانند.

 

آیت الله علما، گفت: متولیان و مسئولان ورزش علاوه بر اینکه باید به دنبال تجهیز ورزش با مراکز و تجهیزات مدرن و به روز دنیا برای استفاده جوانان باشند می توانند از همه ظرفیت های موجود جامعه نظیر فضاهای خالی مساجد و حسینیه ها و مدارس برای توسعه ورزش و جذب جوانان بهره ببرند.

 


وی افزود: جوانان ما همه دارای ذاتی پاک، رفتار اخلاقی و تشنه فعالیت های ورزشی و فرهنگی هستند و این مسئولان هستند که باید برای خدمتگزاری به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

کد خبر 613321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha