تعداد ۶۶ پروژه در زمینه ورزش و جوانان در استان یزد در حال پیگیری است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به فعالیت های اداره ورزش و جوانان گفت: تعداد ۶۶ پروژه در زمینه ورزش و جوانان در استان یزد در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد امروز ( ۱۷ اسفند) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ورزش و جوانان یکی از بخش های مهم و مورد تاکید در جامعه است که در استان یزد نیز برنامه های خوبی را در این زمینه داشته ایم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار پیشبینی شده در بودجه های استانی و ملی میزان 190 میلیارد ریال اعتبار برای استان یزد مصوب شده است که بخش جاری و عمرانی را نیز شامل می شود و آنچه که ابلاغی از سوی وزارتخانه بوده میزان 47 میلیارد ریال در بخش جاری و 19 میلیارد ریال در اعتبارات ریاست جمهوری اختصاص داده شده است.

 

شریعتی تصریح کرد: سالجاری حدود 10 میلیارد ریال در بخش مسابقه ای و قهرمانی از اعتبارات ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شده است.

 

وی ادامه داد: حدود 66 پروژه فعال با اعتبارات مختلف در سطح استانی و ملی در دست اقدام داریم که امیدواریم در ادامه سال مالی عمرانی بتوانیم پروژه های متعددی از جمله سالن های یک هزار و200 نفره بافق، زارچ، ابرکوه و فهرج راه اندازی کنیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: در ابتدای سال نیز پروژه های خیری و استانی را در بخش های مختلف از جمله مناطق محروم استان داشتیم.

 

شریعتی گفت: سرانه ورزشی در اداره کل 61 سانتیمتر به ازای هر نفر و سرانه کل استان نیز با احتساب فضاهای ورزشی سایر دستگاه ها قریب به 87 سانتیمتر است.

 

وی افزود: در بخش مکان های ورزشی نیز 389 مکان ورزشی در استان داریم و الان نیز 401 باشگاه ورزشی داریم و 66 مکان نیز در دست ساخت است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات چمن مصنوعی در استان میزان 2 عدد بوده است که با حمایت نماینده مردم یزد میزان 10 چمن ورزشی روستایی به استان اضافه شده است که 6 مورد آن به بهره برداری رسیده است.

 

کد خبر 615504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha