راه اندازی ۱۹خانه جوان در مراکز استان ها/ اعطای وام به فارغ التحصیلان تربیت بدنی برای ورود به بازار کار

خبرگزاری شبستان: وزیر ورزش و جوانان گفت: صندوق کارآفرینی امید به فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی که قصد ورود به بازار کار دارند، وام های ارزان قیمت تا سقف ۱۰۰میلیون تومان با بهره کم و با بازپرداخت۳۶ماهه اعطا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز(9اسفند) در جمع خبرنگاران حاضر در آئین بهره برداری سالن ورزشی مجدآرا بهنمیرگفت: تلاش داریم قدم های موثرتری برای حل مشکلات جوانان برداشته شود.

 

وی از استمرار وام ده میلیونی به زوجین خبر داد و افزود: اعطای وام تاپایان سال به مرز یک میلیون فقره می رسد که این خودش دستاورد بزرگی است.

 

سلطانی فر به فعالیت12خانه جوان در استان های کشور اشاره کرد و گفت: حدود 19خانه جوان طی چهار ماه در مراکز استان ها راه اندازی خواهد شد.

 

وی از راه اندازی دفاتر مشاوره ازدواج در سطح استان ها خبر داد و اظهار داشت:  در یک حرکت ضربتی به اندازه دو برابر آنچه که در گذشته دفتر مشاوره ازدواج ردر کشور وجود داشت، دفتر مشاوره راه اندازی شده است.

 

 سلطانی فر بیان داشت: ابتدای دولت یازدهم 50سازمان مردم نهاد در کشور فعال بودند که تعداد سازمان های مردم نهاد مرتبط با جوانان به مرز یکهزار و 500واحد رسیده است.

 

وی اظهار داشت: به فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی که می خواهند در بخش فعالیت های خصوصی ورود پیدا کنند از محل صندوق کارآفرینی امید وام های ضربتی ارزان قیمت تا سقف 100میلیون تومان با بهره کم و با بازپرداخت36ماهه اعطا می شود.

 

کد خبر 613467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha