پذیرش تعهدات برگزاری جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ توسط جمهوری اسلامی

خبرگزاری شبستان: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به درخواست میزبانی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: ما در این زمینه تعهدات برگزاری جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را پذیرفته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان شب گذشته ( ۹ فروردین) در مراسم اهدای جام قهرمانی تیم گلساپوش یزد در نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های جهان گفت: ما در زمینه فوتبال ساحلی به خوبی پیشرفت داشته ایم که در ماه های آینده نیز اخبار بهتر و خوش تری را در این زمینه و به خصوص تیم گلساپوش یزد خواهیم شنید.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات ظرفیت مناسبی برای فوتبال ساحلی کشور و به خصوص استان یزد است که میتواند استخوان بندی تیم های فوتبال ساحلی و به خصوص تیم گلساپوش یزد را تشکیل دهد.

 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در ماه اردیبهشت مسابقات فوتبال ساحلی جهانی را داریم که امیدواریم این جوانان بتوانند در این مسابقات نیز بدرخشند و بار دیگر همانند آسیا این عناوین پرافتخار را کسب کنند.

 

سلطانی فر همچنین با اشاره به برتری تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را داریم تا تیم ملی بتواند در این دوره از مسابقات به خوبی بدرخشد و تاکنون نیز حمایت های مختلفی از آنها داشته ایم که تاکنون نیز از هفت بازی 17 امتیاز کسب کرده اند و هیچ گل خورده ای نیز نداشته اند که این نیز رکورد مناسبی برای ما است.

وی همچنین بیان کرد: ما در زمینه فوتسال نیز در جام جهانی 2020 درخوست میزبانی داده ایم و مراحل لازم را نیز انجام داده ایم که فیفا در این خصوص نظر خواهد داد.

کد خبر 619260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha