آینده روشن در انتظار ورزش کشور است

خبرگزاری شبستان: وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آینده ورزش کشور در سال های آینده بسیار روشن است، اذعان داشت: سعی مجموعه وزارت ورزش و جوانان براین است که زمینه مشارکت بخش خصوصی و فعال کردن اقتصاد بخش ورزش به وجود آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز(9اسفند) در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی مرحوم مجدآرابهنمیرعنوان داشت: یاد و خاطره مرحوم مجد آرا استاندار اسبق مازندران را گرامی می دارم این مرحوم یکی از زحمتکشان انقلابی، متدین و معتقد بودند که برکات زیادی در استان از وی برجا مانده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش های مجموعه وزارت ورزش و جوانان، تعداد قابل توجهی پروژه  های مختلف در سطح استان مازندران که استانی با ظرفیت بالای ورزشی استف به بهره برداری رسد.

 

سلطانی فربا بیان اینکه در سال 96با مدیریت منابع پروژه های بیشتری بهره برداری خواهد شد، اظهار داشت: جوانان استان مازندران از استعدادهای فراوانی برخوردارند و در میادین ورزشی بین المللی، جهانی و المپیک خوش درخشیدند و باعث به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران شدند و تلاش داریم به پاس قهرمانی های جوانان این استان، قدم های بهتری را  برداریم و انتظارات مردم منطقه نیزمدنظر است.

 

وی با بیان اینکه امسال تلاش مشترک بین دولت و مجلس در فصل تدوین برنامه ششم انجام شد و  منابع خوبی در سال آینده در بخش جوانان و ورزش خواهیم داشت، گفت: امیدواریم که این اعتبارات صرف توسعه ورزش و رفع مشکلات بخش های مختلف شود.

 

سلطانی فر با بیان اینکه آینده ورزش کشور در سال های آینده بسیار روشن است، اذعان داشت: سعی مجموعه وزارت ورزش و جوانان براین است که زمینه مشارکت بخش خصوصی و فعال کردن اقتصاد بخش ورزش به وجود آید.

 

 وی بیان داشت: حرکت های خوبی توسط بخش خصوصی در این استان انجام شده و امیدواریم با کمک، پشتیبانی و حمایت از این پروژه ها زمینه بهره برداری هرچه زودتر فراهم شود.

 

سلطانی فر اظهار داشت: در بخش سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات گسترده ای را در برنامه داریم که با همراهی مردم و تامین منابع این پروژه ها به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 613461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha