اورژانس اجتماعی در ۱۴۰ شهر در سال ۹۶ ایجاد می‌شود

خبرگزاری شبستان:رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه به دنبال ایجاد سلامت اجتماعی در جامعه هستیم، افزود: در ۱۴۰ شهر بالای ۵۰ هزار نفر در سال ۹۶ اورژانس اجتماعی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، انوشیروان محسنی بندپی، رییس سازمان بهزیستی در آیین نکوداشت دکتر حسین فکرآزاد که در آستانه روز جهانی مددکاری اجتماعی ایران برگزار شد با بیان اینکه از انجمن مددکاری اجتماعی برای برگزاری آیین نکوداشت دکتر فکرآزاد تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین بزرگداشت افرادی که در علم اجتماعی نیرو تربیت کرده و کتاب های مفید به جامعه ارایه کرده اند به ما مسئولان یادآوری می نماید چقدر از این استعدادها برای مواجهه با مشکلات در حوزه آسیب های اجتماعی استفاده می کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون ما خود را در سلامت جسمی غرق کرده ایم، گفت: بشر امروز کمتر به سلامت اجتماعی فکر می کند علی رغم هشدار سازمان بهداشت جهانی که می گوید سلامت فقط در سلامت جسمانی خلاصه نمی شود و باید در کنار آن به سلامت روحی و معنوی نیز فکر کرد.

 

محسنی بندپی خاطرشان کرد: مسئولان باید نگاه همه‌جانبه به مولفه‌های سلامت داشته باشند و به مولفه هایی مانند اعتماد اجتماعی و نشاط اجتماعی بپردازند.و بر همین اساس با تلاش فراوان توانسته ایم در احکام دایمی قانون و در برنامه ششم توسعه کشور بحث سلامت اجتماعی و استفاده از علوم اجتماعی در کشور را نهادینه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مددکاری رشته ای است که می‌ تواند ترسیم واقعی و حقیقی از سیمای رسالت سازمان بهزیستی کشور را توسط عمق بخشیدن به فعالیت های مرتبط بیان نماید.

 

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم با رویکرد به سلامت اجتماعی بهزیستی در 140 شهر بالای 50 هزار نفر اورژانس اجتماعی ایجاد می نماید چرا که ما به دنبال سلامت اجتماعی در جامعه هستیم.

 

در ادامه این جلسه، اصغر باقری، مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه جامعه بالنده جامعه ای است که معلمان و اساتید مورد تقدیر قرار گیرند، گفت: آنچه که بشر بر اساس آن توانسته است به پله های ترقی برسد معلمان و اساتید جامعه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: استاد فکرآزاد همواره دارای انضباط فکری بود و به هر فعالیتی به عنوان خلق اثر می نگریست و به دنبال ثبت و ضبط آثار ارایه شده بود.

 

 

کد خبر 613455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha