برترین های هشتمین دوره مسابقات فوتسال کانون های مساجد استان البرز اعلام شد

خبرگزاری شبستان: هشتمین دوره مسابقات فوتسال کانون های مساجد استان البرز با قهرمانی تیم های وحدت هیو و ثامن در رده نونهالان و نوجوانان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز، آئین مرحله نیمه نهایی و فینال هشتمین دوره مسابقات فوتسال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز روز شنبه (14اسفند) سال جاری در سالن شهدای هیو واقع در شهرستان ساوجلاغ با همت کانون فرهنگی علی بن ابیطالب (ع) شهرک هیو برگزار شد.

 

 

سید سعید طاهری، کارشناس توسعه و برنامه ریزی دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در این خصوص اعلام کرد: در این مرحله از مسابقات مقام نخست رده نوجوانان تیم وحدت هیو شد و مقام نخست در رده نونهالان را تیم ثامن به دست آورد.

 

این مسئول خاطرنشان شد: همچنین مقام دوم رده نوجوانان تیم شهداء گلشهر ویلا کرج و مقام دوم نونهالان تیم فولادمهر کرج را به دست آوردند.

 

گفتنی است، این دوره از مسابقات با همت دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برگزار شد.

 

 

علی معدن دار، مدیر کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص این دوره از مسابقات گفت: مسابقات ورزشی در رشد وحدت و همراهی اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد موثر است.

 

به گفته مدیرکانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) ورزش به عنوان محرّک اصلی در رشد و پویایی افراد در رشد و پویایی کانون های مساجد نیز سهم اساسی دارد.

 

 

کد خبر 614720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha