حضور گردشگران در یزد بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری در استان یزد گفت: ما میتوانیم از حضور گردشگران در یزد به خوبی در زمینه انتقال فرهنگ گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته ( 23 اسفند) در نشست شورای فرهنگی عمومی در دفتر امام جمعه یزد گفت: اعتیاد، طلاق، فساد و حاشیه نشینی به عنوان چهار عامل اساسی در راستای انحرافات اجتماعی است که باید برای پیشگیری از آنها برنامه های متعددی داشته باشیم.

 

وی افزود: با توجه در پیش بودن ایام عید نوروز و سفرهای نوروزی، ما باید برنامه های فرهنگی مناسبی را در سطح شهر به منظور نشان دادن ماهیت دارالعباده یزد داشته باشیم.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: استفاده از بخش گردشگری در استان یزد میتواند به خوبی فرهنگ اسران اسلامی را به جهانیان نشان دهد زیرا حضور گردشگران خارجی را در استان به خوبی شاهد هستیم و آنها نیز میتوانند به عنوان سفیران در راستای فرهنگ ما در جهان باشند.

 

میرمحمدی تصریح کرد: ما باید از تمامی ظرفیت های گردشگری استفاده کنیم زیرا گردشگری علاوه بر بخش اقتصادی در زمینه های متعددی از جمله فرهنگی، اجتماعی را برای ما دارد و به خوبی می توانیم از آنها استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: آموزش نیز میتواند امری اساسی برای راهنمایان تورهای گردشگری باشد که میتوان فورا آن را پیگیری کرد و با آموزش آنها به منظور راهنمایی گردشگران در راستای نگه داشتن حرمت امکان مقدس تلاش کرد.

کد خبر 617053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha