ورزش یکی از بهترین زمینه ها برای انتقال فرهنگ در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به حضور قهرمانان در کشورهای مختلف گفت: ورزش یکی از بهترین زمینه ها برای انتقال فرهنگ در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، استاندار یزد شب گذشته (9 فروردین) در نشست  وزیر ورزش و جوانان با مسئولان هیات های ورزشی که به دلیل تاخیر در پرواز تهران به یزد وزیر ورزش و جوانان با این نشست نرسید، گفت: تلاش ما در زمینه متمرکز شدن برای ساخت ورزشگاه بزرگ برای یزد است.

 

وی افزود: ما باید در استان به ورزش قهرمانی، همگانی و تفریحی توجه ویژه ای داشته باشیم و باید با همکاری بخش خصوصی این زمینه را به ثمر برسانیم.

 

میرمحمدی تصریح کرد: ورزش یکی از بهترین زمینه ها برای انتقال فرهنگ است که میتوان با پرورش قهرمانان و حضور آنها در عرصه های بین المللی فرهنگ اسلامی را به جهان منتقل کنیم.

 

وی ادامه داد: همچنین ورزش میتواند در جامعه و برای مردم بسیار موثر باشد به نجوی که هر فرد با حداقل روزی نیم ساعت با ورزش از بسیاری از مشکلات  و بیماری ها دوری کند.

 

استاندار یزد با اشاره به تصویب اختصاص یک درصد بودجه ادارات استان به ورزش در مدیریت برنامه ریزی استان گفت: این مصوبه در استان به خوبی عملی نشد و در این در حالی است که بایستی گزارش آن اعلام شود.

کد خبر 619264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha