پیگیری بیانات کلیدی مقام معظم رهبری یکی از وظایف اصلی شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به تلاش های شورای فرهنگ عمومی در جامعه گفت: پیگیری بیانات کلیدی مقام معظم رهبری یکی از وظایف اصیلی شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد روز گذشته (23 اسفند) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: یکی از اهداف ما در شورای فرهنگ عمومی در زمینه اجرایی شدن آنها است که باید به این امر رسیدگی شود تا نتایج آن را در جامعه شاهد باشیم.

 

وی افزود: یکی از فعالیت های مناسب در زمینه فرهنگ برگزاری نمایشگاه کتاب در استان بود که به خوبی برگزار شد و هرچند نواقصی داشت اما به خوبی ترویج فرهنگ کتابخوانی را در بر داشت.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: از نقاط قوت این نمایشگاه حضور ناشران از سراسر کشور و همچنین ناشران خارجی بود که مردم نیز با استفاده از بن هایی که تهیه تدارک دیده شده بود از این کتاب ها استفاده می کردند.

 

حجت الاسلام مدرسی بیان کرد: ما باید به شعار سال و بیانات کلیدی مقام معظم رهبری توجه خاص داشته باشیم و در تمامی ابعاد فعالیت های خود آنها را به کار گیریم.

 

وی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی محلی مناسب برای پیگیری این کلید واژه ها در جامعه است که باید با استفاده و تشکیل کارگروه ها در این زمینه فعالیت کند.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز ما باید توجه خاصی به فرهنگ استان داشته باشیم و اماکن مذهبی و دینی را نیز در نظر داشته باشیم تا بی حرمتی به آنها نشود.

کد خبر 617075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha