خدمت به قرآن، عامل سعادت زندگی دنیوی و اخروی

خبرگزاری شبستان: امام جمعه محمد آباد یزد در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو در یزد گفت: خدمت به قرآن، ضامن سعادت زندگی دنیوی و اخروی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی، امام جمعه محمد آباد یزد امروز (17 آذر) در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در سال برق منطقه ای شهید عباسپور یزد گفت: خداوند متعال در روایت دارد که در روز قیامت شفیع بسیاری از مومنانی است که قرآن را در زندگی روزمره خود جای داده اند.

 

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و همت مقام معظم رهبری فرهنگ پژوهش در قرآن و تدبر در قرآن رواج گرفته است و بعد از تفسیر مرحوم طبرسی تا تفسیر علامه طباطبایی تفسیر گویای بسیار زیادی داریم که این ها به برکت قرآن است که در برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

 

امام جمعه محمد آباد یزد خاطرنشان کرد:ما باید قرآن را در زندگی خود به کار ببریم تا بتوانیم بر بسیاری از مشکلات پیروز شویم.

 

حجت الاسلام مدرسی تصریح کرد: خدمت به قرآن یکی از اساسی ترین راه ها در جامعه اسلامی است که انقلاب اسلامی نیز به خوبی ان را پرورش داده تا جایی که بسیاری از فعالیت های قرآنی را در جامعه شاهد هستیم.

کد خبر 592306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha