رونمایی از آثار منتخب قرآنی و دینی کشور

کتاب خط امان، فصلنامه قرآن و طب و کتاب همراه قرآن، به عنوان آثار منتخب قرآنی و دینی کشور در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان قران و عترت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی شدند.

به گزارش خبرنگار شبستان، در آیین تجلیل از خادمان و فعالان قرآن و عترت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، که شامگاه چهارشنبه در شبستان مصلای تهران برگزار شد، از چند اثر منتخب قرآنی و دینی رونمایی شد.

 

در این مراسم، کتاب ارزشمند "خط امان" که به قلم آیت الله امامی کاشانی و در دو جلد نگارش یافته است، به جامعه قرآنی کشور معرفی شد.
فصلنامه ماندگار قرآن و طب به همت معاونت پژوهشی و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دومین اثر منتخب قرآنی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود. این فصلنامه به زبان علم، قرآن را به دنیا معرفی می کند و با تحقیقات مورد-شاهدی، قابل استناد علمی برای دانشمندان است. فصلنامه قرآن و طب، به سه زبان مختلف نیز ترجمه می گردد.

 

کتاب همراه قرآن که یک دایرة المعارف علوم قرآنی به شمار می رود، اثر منتخب دیگری بود که مورد تقدیر قرار گرفت. این کتاب با تلاش بیست پژوهشگر و محقق در بخش پژوهش و تحقیقات جهاد دانشگاهی تهیه شده است.

 

شایان ذکر است، آیین تجلیل از خادمان و فعالان قرآن و عترت با حضور مسئولان و مدیران ارشد قرآنی کشور و به همت بخش های حوزوی و دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، هم زمان با مراسم اختتامیه این دو بخش برگزار شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 61845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha