پویا شدن فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم جهت تحقق جامعه اسلامی است

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت:کانون های فرهنگی هنری تلاش دارد اقتصاد و فرهنگ را در کنار یکدیگر قرار دهد و در هر دو جبهه متناسب با ظرفیت و توان خود فعالیت کند چراکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم جهت تحقق جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام مسعود راوند پیش از ظهر امروز ( 7 فروردین ) ضمن تبریک سال جدید به خبرنگار شبستان گفت: شروع سال جدید به همراه تلاش و پشت کار وافر می تواند موجب خدمت رسانی هرچه بیشتر مردم و مسئولین شود.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه هرچه بیشتر به مسئله اقتصاد، افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی امسال نیز بر امر اقتصاد تاکید کردند که این امر نشان دهنده اهمیت بحث اقتصاد و اشتغال است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: تولید و اشتغال که رهبر معظم انقلاب در شعال سال جدید مطرح کردند، حقیقتا نیاز جامعه است و در صورت مرتفع شدن این امر بسیاری از مشکلات نیز حل شود.

 

به گفته وی پویا شدن مسئله اشتغال در کشور مستلزم پشتکار وافر و رویکرد جهادی در میان مسئولین و دغدغه مندان انقلابی است.

 

حجت الاسلام راوند اظهار داشت: امروزه مسئله اقتصاد مقاومتی در اولویت فعالیت ها قرار دارد البته ناگفته نماند زیربنای همه این مسائل مقوله فرهنگ است که نباید از آن غافل شد.

 

وی ابراز داشت: کانون های فرهنگی هنری نیز با رویکرد فرهنگی خود تلاش دارد اقتصاد و فرهنگ را در کنار یکدیگر قرار دهد و در هر دو جبهه متناسب با ظرفیت و توان خود فعالیت کند چراکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مهم جهت داشتن یک جامعه اسلامی موفق است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان بیان داشت: دبیرخانه کانون های مساجد آمادگی دارد با ظرفیت نیروی انسانی فعال و متعهد در برنامه های فرهنگی و غیره در قابل تفاهمنامه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب انقلابی با سایر سازمان ها و نهادها همکاری کند.

 

کد خبر 618888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha