آغاز مراسم معنوی اعتکاف در گیلان 

خبرگزاری شبستان:  معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۲هزار نفر در مراسم پر فیض اعتکاف در استان شرکت کرده اند گفت: ۱۰۰مبلغ دینی برای ارائه سخنرانی در مراسم اعتکاف به مناطق مختلف اعزام شدند.

 حجت الاسلام حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: مراسم پر فیض اعتکاف در گیلان همزمان با سراسر کشور  آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه اکثر شرکت کنندگان را جوانان تشکیل داده اند گفت: از اذان صبح روز سیزده ماه رجب تا اذان مغرب روز 15رجب برابر با وفات حضرت زینب معتکفین با روزه گرفتن و دعا و نیایش با معبود خویش در مساجد معتکف شده و با طلب آمرزش، گشایش گره های بسته و مشکلات را از پروردگار خواهانند.
 
حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به اینکه در گیلان 110مسجد جهت مراسم معنوی اعتکاف مهیا شده است تصریح کرد: دو مبلغ دینی و استاد اخلاق از حوزه علیمه قم جهت شرکت و سخنرانی در مراسم معنوی اعتکاف به گیلان اعزام شده اند.
 
وی ادامه داد: در این مراسم معنوی اساتید اخلاق و مبلغین به سبک زندگی اسلامی و خرافات عرفانی و بصیرت افزایی پرداخته و همچنین در مورد انتخابات مطالبی را عنوان خواهند کرد.
 
حجت الاسلام گلمیرزاده اظهار کرد:ماه رجب و مراسم های مذهبی فرصتی مغتنم جهت مقابله با ترفتدهای دشمنان و جذب جوانان و نوجوانان است.
کد خبر 621325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha