رویدادهای فرهنگی هنری اردیبهشت ماه در یزد/ رسانه ها پرچمدار اخلاق مداری در جامعه هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت اخلاق مداری در بخش های مختلف در رسانه ها گفت: رسانه ها به عنوان پرچمداران اخلاق مداری در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز ( 4 اردیبهشت) در نشست هم اندیشی به اصحاب رسانه یزد با موضوع انتخابات گفت: برگزاری هشتمین دوره سراسری کنگره « شعر کویر» به میزبانی استان یزد، اولین جشنواره استانی عکس « یزد شناسی»، جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری « عشایر» از جمله برنامه های ما در اردیبهشت ماه به میزبانی یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: در ششم اردیبهشت ماه در ابرکوه برگزار می شود که 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از برترین ها تجلیل می شود و برگزیدگان نیز در حاشیه این کنگره تقدیر و تشکر می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: در این کنگره همچنین آثار هفت دوره گذشته نیز به صورت کتاب منتشر شده و در این جشنواره رونمایی می شود و با توجه به اعتبار کشوری این کنگره تلاش شده تا به خوبی از آن بهره برداری شود.

 

غیاثی خاطرنشان کرد:اولین جشنواره استانی عکس یزد شناسی نیز دهم اردیبهشت ماه در مهریز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد:جشنواره منطقه ای فرهنگی و هنری « عشایر» نیز به میزبانی مروست برگزار می شود که بخشی از عشایر و روستاهای کرمان نیز در این جشنواره حضور پیدا خواهند کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به انتخابات بیان کرد: ما امیدواریم که با حضور پرشور مردم بتوانیم بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

 

غیاثی خاطرنشان کرد: رسانه ها در این بخش بسیار اثر گذار هستند که در استان یزد نیز این رسانه ها به خوبی فعالیت دارند و رسانه هایی که مجوز دارند به خوبی رعایت اخلاق را دارند.

 

وی افزود: درخواست ما این است که باید تلاش شود تا مشارکت مردم بیشتر شود و بدانیم که ناامیدی و عدم حضور مردم در انتخابات پیامدهای مناسبی را ندارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد:رعایت اخلاق، پرهیز از مطالبی که جنبه تهمت به اشخاص دارد، رقابت سالم باید مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم که رسانه ها پرچمدار اخلاق مداری در جامعه باشند.

 

غیاثی گفت:دفاع از حقوق مردم مهمترین وظیفه رسانه ها در جامعه است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 624431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha