معلمان پیشگامان توسعه و پیشرفت در جامعه اند

خبرگزاری شبستان: فرماندار کرمانشاه، با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان در توسعه پایدار و همه جانبه، گفت: معلمان شریف ترین قشری هستند که برای اعتلای نظام تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، دوشنبه(4 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری که در سالن فرمانداری برگزار شد، گفت:  معلمان پیشگامان توسعه و پیشرفت در جامعه اند.

 

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار معلمان در اعتلای جامعه، افزود: برای اینکه جامعه ای عاری از خشونت با توسعه پایدار و همه جانبه داشته باشیم نیاز به معلمان فهیم و آگاه داریم.

 

فرماندار کرمانشاه، معلمان و دانش آموزان را در تمام مقاطع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام  خواند و اظهار کرد: معلمان علی رغم مشکلات اقتصادی که دارند شریف ترین قشری هستند که برای اعتلای نظام تلاش می کنند.

 

وی این حضور را ناشی از روحیه جهادی و ایثارگری معلمان دانست و ابراز کرد: در دوران جنگ سنگرهای دفاع مقدس مملو از فرهنگیان و دانش آموزانی بود که تأسی از معلمان خود برای دفاع از این مرز و بوم در جبهه های حق علیه باطلل حضور پیدا کردند.

 

رنجبر، تصریح کرد: اگر امروز ما به عنوان مدیر در جایگاه خدمت به مردم قرار داریم به خاطر مطهری ها، شریعتی ها، بهشتی ها طالقانی ها و رجایی هاست.

 

وی با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهید مطهری، بیان کرد: همه ما و نسل جدید ما به نوشته ها و گفته های مطهری نیاز داریم و برای اینکه جامعه را بسازیم باید به آثار شهید مطهری رجوع کنیم.

 

فرماندار کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان، اذعان کرد: دولت تدلیر و امید در جهت رفع مشکلات اقتصادی معلمان، مصمم است و در این راستا اقداماتی هر چند کوچک اما موثر در راستای پاسخ به برخی از مطالبات فرهنگیان انجام داده است.

 

وی تأکید کرد: باید در جهت بالابردن ارج و منزلت معلمان تلاش کنیم.

 

کد خبر 624563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha