هدف دشمن بدبین کردن اذهان مردم نسبت به نظام و ولایت فقیه است

خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان اذعان داشت: فتنه ای که در این دهه از انقلاب، دشمنان خارجی و عناصر وابسته داخلی آن ها پایه گذاری کرده اند این است که نفوذ کلام رهبری را با عناوینی مانند مذاکره وتعامل کم رنگ و بی اثر جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان٬ نشست سیاسی با موضوع «مولفه های اصلی انتخابات» با سخنرانی حجت الاسلام میثم حاجی احمد، رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، کارشناس مسائل سیاسی در مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه(س) برگزار شد.

 

 حجت  الاسلام حاجی احمد در ابتدا با اشاره به اهمیت جان فشانی در راه ولایت و امامت عنوان داشت: محبت ما به امام عصر(عج) تا چه اندازه است؟ آیا به اندازه ای به ایشان محبت داریم که جان خود را در راه ایشان فدا کنیم؟

 

وی در همین راستا به گوشه ای از زندگی یکی از یاران امام زما (عج) به نام آقا سید عبدالکریم اشاره کرد و بیان داشت: آقا سید عبدالکریم از کسانی است که حداقل هفته ای یک بار امام زمان را ملاقات می کرد در حالی یک کفاش بیشتر نبود، ما باید با درست عمل کردن به وظیفه خود زمینه را برای ظهور و فرج آقا آماده کنیم و تا شرایط را مهیا نکنیم انتظار معنا نمی دهد.

 

این کارشناس سیاسی گفت: باید برای انتخاب اصلح اولویت هایی را لحاظ کنیم که حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای طراز انقلاب از مهمترین اولویت هاست.

 

وی در خصوص حضور حداکثری عنوان داشت: چون هدف دشمن بدبین کردن اذهان مردم نسبت به نظام و ولایت فقیه است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است؛ لذا حضور حداکثری مردم به منظور خنثی کردن این هدف لازم و ضروری است.

 

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با تاکید به ایمان راسخ کاندیدا به پیشینه اسلام افزود: تاریخ اسلام از بعثت شروع شد با غدیر استکمال یافت و با عاشورا احیا شد، اینک انقلاب اسلامی مقدمه ظهور و جهانی شدن اسلام است و فردی که قرار است در رأس قوه مجریه قرار گیرد باید به این سیر تاریخی ایمان محکم داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: امام زمان(عج) رمز الگوی جهانی شدن اسلام را برای ظهور سیره عملی حضرت زهرا که بصیرت و جهاد است، می دانند.

 

این کارشناس با برشمردن عناصر ماندگاری اسلام بیان کرد: چهار رکن اساسی در این انقلاب، اسلام، ولایت فقیه، حضور حداکثری مردم و گفتمان مقاومتی و استکبار ستیزی است که اسلام موتور محرک آن و ولایت فقیه سکاندار آن است.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو نسبت به انتخابات گذشته اذعان داشت: فتنه ای که در این دهه از انقلاب، دشمنان خارجی و عناصر وابسته داخلی آن ها پایه گذاری کرده اند این است که نفوذ کلام رهبری را با عناوینی مانند مذاکره و تعامل کم رنگ و بی اثر جلوه دهند.

 

کد خبر 624874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha