آموزش بیش از ۱۴ هزار در کلاس های قرآن کریم در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در سال گذشته در استان یزد گفت: بیش از ۱۴ هزار در کلاس های قرآن کریم در استان یزد آموزش دیدند.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در برنامه های خود برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم را داشته ایم که در سال گذشته تعداد 14 هزار و 10 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

 

وی افزود: این دوره ها در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد که تعداد سه هزار و 847 نفر از برادران و ۱۰ هزار و 163 نفر از خواهران در این دوره ها شرکت کردند و آموزش دیدند.

 

مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این برنامه ها در چهار بخش بود که آموزش عمومی، متوسطه و تخصصی و تفسیر قرآن کریم و تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در این راستا تعداد کلاس هایی که در برنامه آموزش عمومی تفسیر قران کریم برگزار شد تعداد 38 کلاس بود و بیش از یک هزار و 28نفر در این کلاس های شرکت کردند.

 

وی ادامه داد: در این برنامه ها ما از ظرفیت های مختلف استفاده کردیم که تعداد 58 موسسه قرآنی و 19 قرآن شهری و 71 خانه قرآن روستایی از جمله این ظرفیت ها بوده که کلاس های قرآنی نیز از این طریق انجام شد.

کد خبر 625146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha