اهدای بیش از پنج هزار جلد قرآن در طرح قرآنی « نور باران» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به طرح های قرآنی در استان یزد گفت: بیش از پنج هزار جلد قرآن در طرح قرآنی « نور باران» در اسنان یزد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد امروز (23 خرداد) با اشاره به برگزاری طرح های قرانی به خبرنگاران گفت: همزام با اجرای طرح قرآنی « نور باران» در استان یزد، بیش از پنج هزار قرآن به موسسات و جلسات قرآن استان یزد اهدا شد.

 

وی افزود: این تعداد از قرآن توسط خیر یزدی به مراکز اهدا شد تا در طرح های قرآنی استفاده کنند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: طرح « نور باران» به مدت پنج سال است که به همت پیشگامان کویر یزد، برادران ملک ثابت، اداره کل تبلیغات اسلامی در استان یزد اجرا می شود و قرآن توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: این قرآن ها در بین موسسات قرآنی، خانه های قرآن، جلسات قرآن و به ویژه با محوریت روستاها و ناطق محروم  توزیع می شود.

 

وی گفت: علاقمندان و خیرین نیز می توانند به منظور حمایت از این طرح کمک های نقدی خود را به حساب شماره 88888 نزد بانک ملی شعبه عظیم پور و یا حساب سیبا شماره 0108362961008 به نام « انجمن خیرین قرآنی» واریز کنند.

کد خبر 635491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha