« شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به عنوان نهادی انقلابی در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به سالروز تاسیس « شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» گفت: « شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» به عنوان نهادی انقلابی در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (10 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: یکی از تشکل های حافظ انقلاب، نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که 38 امین سال خود را پشت سر می گذارد و در طول این سال ها اجازه خروج انقلاب از مسیر خود نداده و وابسته به هیچ رئیس جمهور و گروه خاصی نیست.

 

وی با اشاره به جهانی شدن بافت تاریخی یزد افزود: امروز که یزد به عنوان شهری تاریخی به صورت جهانی مطرح شده است مسئولان ما نیز باید جهانی فکر کنند و شایسته است مسئولان ما در کنار یونسکو، پیام شهر یزد را به جهانیان معرفی کنند و تشکلی را برای این امر ایجاد کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما نباید با عنوان شهر جهانی به طور کلی محو شرایط جهانی شویم بلکه باید با پذیرش قوانین جهانی به نحوی پیام خود را نیز به جهانیان معرفی کنیم و فرهنگ و ایده های خود را به جهانیان نشان دهیم.

 

حجت الاسلام فخرالدینی تصریح کرد: مهمترین برنامه ای که ما در شورای هماهنگی مطرح می کنیم پاسداشت اصل نظام است که با سکانداری رهبری آن را جلو می بریم.

 

وی با اشاره به اهمیت قلم خبرنگاران افزود: تبیین حقایق و نوشتن سالم مهمترین رسالت خبرنگاران است که به خوبی میتواند در جامعه فعالیت کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: رعایت مصالح جامعه از رسالت های دیگر خبرنگاران است.

 

حجت الاسلام فخرالدینی بیان کرد: ما در هر ماه برنامه های ملی و رسمی داریم که اوج برنامه های ما در دهه فجر است که با همکاری دستگاه های مختلف به خوبی انجام می شود.

کد خبر 645904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha